woensdag 28 november 2012

fases

weetje mensen
iedereen klaagt altijd dat afvallen zo zwaar is, maar op een gegeven moment heb je daar geen last van!! ja je hoort het goed, het vervelende gevoel van honger gaat weg!

volgens mij heb je 4 fases met afvallen:
1: de fase dat je denkt van: 'nu ga ik afvallen, want ik ben te dik. ik begin morgen.' bij sommige mensen duurt die fase heel lang, zoals bij mij. je hebt ook mensen die dat 1 dag denken en dan beginnen met fase 2
2: de vervelendste fase, omdat je dan pas ga begrijpen wat afvallen is. afvallen is zwaar ik weet het meiden, maar als je doorzet kom je er vanzelf wel uit. in deze fase heb je last van eetbuien en altijd honger. sommigen hebben ook een schuldgevoel.
3: de fase dat je alleen nog maar met afvallen bezig bent, je vind honger dan fijn en je lichaam is gewend aan leven op minder eten. je valt snel af en bent bijna bij je streefgewicht.
4: je bent bij je streef gewicht. je hebt 2 keuzes: je kiest een nieuw streefgewicht (maar als je dat te vaak doet krijg je annorexia) of je stopt met afvallen en blijft je gewicht bijhouden.

ik ben in fase 2.
in welke fase ben jij?
mail me

xxx ff

Geen opmerkingen:

Een reactie posten