maandag 3 december 2012

noppes

heey iedereen,
ik ben niks afgevallen! helemaal noppes! hoe dat kan weet ik niet. ik heb gister ook geen speed genomen en ik ben ook niet zoveel gaan sporten, maar ik heb niets gegeten (behalve natuurlijk een licht ontbijt en kauwgom). Maarja ik hoop dat ik morgen wel wat ben afgevallen. ik heb vandaag namelijk weer speed genomen en ik heb ook wat gesport.

maar hier nog wat tips:

  • slaap niet te lang, want als je moe bent verbrand je meer vet en als je slaap verbrand je bijna niets
  • denk niet na over afvallen als je geen honger hebt, want als je plezier maakt verbrand je meer
  • sporten hoeft niet persé hardlopen of zo iets dergelijks te zijn, je kan ook gewoon just dancen op de wii.
  • je moet soms een paar dagen niet sporten anders wordt je niet dunner, maar vierkanter.
  • roken helpt om af te vallen, alleen moet je dan niet verslaafd raken(!)
zo dat waren er een paar. als jullie nog meer tips hebben. blijf mailen!!!


xxx ff

Geen opmerkingen:

Een reactie posten